Mobilní telefony >> >> Výměna lcd >>
10.02.2025 | Ivana Matejová
Jedná se o typ de longhi autentica. V případě mé objednávky jaký je postup předání kávovaru do opravy?
Dobrý den, nabízíme svoz oprav přes všechny pobočky Zásilkovny nebo svoz z adresy přes PPL. Myslím že bude stačit postup dle návodu, ale obchodní jméno nestačí, např . https://www.delonghi.com/cs-cz/s/ETAM29.510.B https://www.delonghi.com/cs-cz/s/ETAM29.510.B
09.02.2025 | Jan Novák
Dobrý den, mockrát Vám děkuji za odpověď a za cenový odhad opravy. Chtěl bych se dále zeptat, zdali poté na výměnu tlačítka dáváte nějakou záruku či nikoli? Potom jsem se chtěl zeptat, kde všude mohu předat zařízení na Vašich 1670 partnerských místech. Nejsem totiž z Prahy, a tak se chci zeptat, jestli je nějaké i v Liberci? Předem děkuji a přeji hezký den, Novák.
Dobrý den, záruka na opravu je 6m, po objednání servisu lze předat ke svozu balíčku na všech výdejních místech Zásilkovny
03.02.2025 | Marek Kašpar
Dobrý den zaslal jsem objednávku opravy (přes formulář), ale nepřišla mi žádná reakce, jsou baterie a oprava objednány?
Můj původní dotaz:
Dobrý den, ve sluchátkách Sony WF-LS900N (model YY2950) je levé sluchátko vybité po 10 min. Zřejmě nutná výměna baterie..? Pokud ano, rád bych si u vás objednal výměnu v obou sluchátkách na počkání. Prosím o zaslání možného termínu a ceny. Děkuji. M. Kašpar
Vaše odpoveď č.28287:
Dobrý den, temto typ baterie je pouze na objednávku z Číny , výměna vyjde na 1200,-kč .
Dobrý den, objednejte si prosím servis a pak Vám to objednám a vyměním
07.12.2024 | Kristýna Misková
Dobrý den,
Mám umax vision 14 Wg Pro. Vyboulela se asi baterie. Vyplatí se a je možné nechat vyměnit za novou?
Dobrý den, https://vi.aliexpress.com/item/1005004350861309.html?gatewayAdapt=glo2vnm koupíte třeba zde, je to na pár šroubků, určitě doručuji zkontrolavat před objednáním co je uvnitř. Tyto modely se nikdy neuvádí.
26.11.2024 | Bohumil Dolenský
Dobrý den, mám dotaz. Mam navigaci Tomtom Strart 40 a zajímalo by mě, zda se dá tato navigace ještě aktualizovat. Stáhl jsem si Tomtom MyDRive Connect a přesto že se propojím s navigaci, nemohu se dostat na svůj účet přes navigaci. Pokud tuto aplikaci aktualizuji tak už se ani s touto navigaci ani nepropojím. Byly doby kdy jsem si to ještě aktualizoval. Už to je ale delší doba. Dá se s tím ještě něco dělat?
Za odpověď předem děkuji.
S pozdravem B.Dolenský
Dobrý den, normálně to funguje , někde děláte chybu. Nejlépe odinstalujte my drive a naistalujte poslední verzi staženou od Tomtom. Nejdříve se přihlašte v počítači a pak zavřete mydrive. znovu spustíte mydrive a teprve teď připojte navigaci. Přidání navigace do my drive může docela trvat. Vše Vám to píše co máte dělat ,jen nepospíchat.